2013. július 10., szerda

#Kérdezős körbigyó v.3

Remélem ez az utolsó díj amit kapok. Mármint jó érzés meg minden, de napi egyszer szeretnék frisselni, és ha minden nap csak ez a kérdezős cucc jön, az eléggé unalmassá teszi a blogot, nem? Na de mi van ha érdekesek a kérdések? Szóval akkor most reménykedünk, hogy azok, és nagyon köszönöm a díjat Ikina-nak! A szabályokat két poszttal lejjebb olvashatjátok. Tehát jöjjenek is egyből a kérdések:

1.)Császármetszéssel vagy simán születtél?
Édesanyám mindig azzal viccelődik, hogy Zsebi baba vagyok.(haha) Szóval császármetszéssel.

2.)Milyen színűre festenéd a körmöd?
A) vörös; B) átlátszó; C) fekete; D) rózsaszín; E) neon; F) egyik sem (akkor melyik?)
Egyértelműen a C. Bár sajna nincs fekete lakkom.

3.)Dubstep, vagy rep?
Egyértelműen a rap. Mostanában nagyon megszerettem.

4.)Mi jut eszedbe a felhőkről?
Nekem 2 leopárd gekkóm van, az egyiknek Gofri, a másiknak meg Felhő a neve. Következtess!;)

5.)Mennyország, vagy Pokol? (ha egyik sem, magyarázd meg, miért!)
Remélem a menybe jutok, de amúgy általánosságban egy pokolfajzat vagyok. haha.

6.)Mi a véleményed a mostani designről? (bocsi, de kíváncsi vagyok xd)
A sajátomról, vagy a tiédről? Nekem mind kettő tetszik amúgy, bár a sajátomat már cserélném, de a tiéd szép és igényes. Bár az oldalfejléc fölött furcsa, hogy nincs modulfejléc.:) Én azt visszatenném.

7.)Szereted az animéket? Ha igen, melyik a kedvenced? (ha nem, miért nem?)
Igen szeretem, és a Pokémon, azt egyszerűen imádoooom! Nemrégiben kezdtem el újból megnézni. Amúgy szinte ez az egyetlen amit ismerek. Meg volt valami Caleido-Star meg egy focis, mind kettőt még anno az RTL-klubbon adták reggelente. A focisnak nem tudom a címét, viszont kíváncsi lennék rá. Ja és lehet, hogy ezek mangák... sajnos nem tudom mi a különbség a kettő között.:/

8.)Mit hallgatsz jelenleg? (vagy mostanában)
Perpillanat ezt a dalt, nem is tudom miért, akár az oldal főcímdala is lehetne:

B.A.P - Fight For Freedom

9.)Szereted a csokit? (az életed múlik a válaszon!) Ha igen, pontosan milyet?
Szeretem, főleg az étcsokit, a 70% körülit.:)

10.)Nagyon untattalak? xd
Nem, szinte egyáltalán. Tök jól elvagyok ezekkel a kérdésekkel.;)

Köszönöm a díjat, már tovább adtam azoknak akiknek szántam, szerintem újabb 10 embert össze se tudnék szedni.:S Szóval ezt a díjat nem adom tovább, bocsi. De még egyszer köszi Ikina, hogy gondoltál rám. Na de ma még tervezek más t is hozni, szóval neki állok azt is megírni. Ennyit arról, hogy max napi egy friss.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése