2013. július 1., hétfő

#Bakancslista v.2

Meg is érkeztem a bakancslista sorozatom második fejezetével, ez részben egy ajánlónak is betudható, mivel  olyan albumokról lesz szó (bizony a mai világban még készítenek ilyeneket, juj), amelyek megérik a pénzüket, és pont ezért én is szeretném megvenni.(Tudom a bakancslista nem teljesen erről szól, de na. Nálam igen.) !Figyelmeztetés!: A sorrend véletlenszerű!Próbáltam minél színesebb összeállítást kreálni.Kezdjük:
1.Imagine Dragons - Night Visions
Jelentkezzen aki nem ismeri. Uram, igen ön ott leghátul... ja hogy csak pisilni szeretne, oh hát akkor menjen ki. Kac,kac. Na szóval szerintem nem kell bemutatnom senkinek. Indierock/pop együttesről van szó. Legismertebb szám az albumról, talán a Radioactive. (Érdekesség, hogy ez a szám lett a 'betétdala' a Burok /The Host című filmnek.) Nekem a Demons illetve a It's Time címü szám jön be a legjobban.
2. Little Mix - DNA
A Brit X-Faktorban rakták össze őket, amit meg is nyertek. Ez volt a debültáló/bemutatkozó lemezük. Erős pop-rock hangzás, szinte az összes dal pörgős, illetve fülbemászó. Nagyon szeretem hallgatni, mert- igaz nem feltétlen értem de- a dalok szövege nem arról szól -feltétlen- hogy "jaj megcsalt a pasim" vagy "hú de nagyon szerelmes vagyok" és efféle szövegek, melyekből Dunát lehetne rekeszteni. Például a Wings -melyhez videoklip is készült, ez volt az első rövidfilmjük, illetve publikált saját daluk- egy kifejezetten buzdító dal melyben szinte semmilyen szerelmi utalás sincs, mégis kifejezetten nagy siker lett. (Üzenem ezt egy kedves denikvensnek aki azt állította, hogy az össze sikeres szám a szerelemről és az érzésekről szól. Ezt neked. Muhahahaha. Oké, leállok.)
3. B.A.P (Best Absolute Perfect - Crash 
Koreában általában nem divat hosszabb/ több számmal rendelkező albumokat a piacra dobni, általában ilyen 'mini albumokat' készítenek, melyeket 4-7 szám található, és ha ez nem lenne elég, ez az album egy újból csomagolt változat. Az egész úgy néz ki, hogy kijött egy mini album 'No Mercy' címmel, majd 3-4 hónap után ezt "újracsomagolták, tehát új borító, extrák, cím és még 1-2 új szám, majd újra piacra dobták. Ez lett a 'Crash'. Nagyon szeretem, mivel szinte az összes szívesebben hallgatott számom rajta van. Kpop hangzás ezt nem kell vitatni, de mégis kicsit eltér a többitől, mivel kevesebb a szintetizátor és a keverőgépek által készített zene és több a valódi hangszereken megszólaltatott dallam. Az a szám amit kiemelnék, az a Goodbye című dalocska lenne. A szöveggel nem vagyok teljesen kibékülve, de nagyon jó érzés hallgatni.

Persze vannak még bőven olyan albumok amiket nagyon szeretek hallgatni, de azoknak a nagy része már megvan..:) Azért elmondom, hogy itt az AC/DC-ről, az RHCP-ről, a H.I.M.-ről és egyéb ilyen bandákról van szó.Remélem belehallgattok pár dalba.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése