2013. július 7., vasárnap

#Kérdezős körbigyó

Kaptam egy ilyen díjnak nem feltétlen mondható, de kérdezősködő továbbadós valamit iPingvintől.^^ Miután ilyen pozitívan felvezettem azért szeretném megjegyezni, hogy nagyon köszönöm neki, szeretek ilyen kérdezz-feleleket játszani.

Szabályok:
1.Linkkel jelöld azt az embert ,aki téged jelölt/nevezett a díjra!
2.Válaszolj a 10 kérdésre ,amit a neveződ kiírt!
3.Nevezz/jelölj Te is 10 embert a díjra! (Arra figyelj ,hogy 200 alatti legyen a követőik száma)
4.Írj Te is kérdéseket az általad jelölteknek!
5.Jelezd a jelöltjeid blogjain ,hogy jelölted/nevezted őket!

iPingvin kérdései:
1.)Milyen fajta designeket szeretsz, és miért?
Az egyszerű,letisztult, minimalista design-okat. Alapból ilyen a stílusom, nem szeretem a giccses, zsúfolt dolgokat.:)

2.)Mivel töltöd legszívesebben a szabadidődet, aminek nincs köze a technikához?
Imádok sportolni, most, hogy végre lent vagyunk Balatonon és csináltak egy röplabdapályát a kertbe, szinte el se lehet húzni a pálya mellől. Imádok sportolni, mozgásban lenni. Viszont emellett a másik véglet is nagyon bejön, kiülni csak az erkélyre, zenét hallgatni és olvasni. Ja bocs, csak olvasni... technika kizárva.:S

3.)Melyik az a YouTube csatorna, amit a legtöbbször figyelsz?
Jó kérdés, legalább 301+-ra (haha) fel vagyok iratkozva. Ezek közül a legtöbbet rendszeresen nézem.. szóval ha nem gond fel sorolok párat, bár ezt inkább egy külön posztra tartogattam...(nem baj meg lesz majd az is:D) Tehát: 
Kri San - általában hajfestős videói vannak, nagyon bírom a srácot.*-* (Amerikai de KPOP-pal foglalkozik)
Amadela Randy - két magyar lány székről lefordulós videói. Sírva röhögés garantált! 
Rosanna Pansino - különleges tortákat és sütiket készít/díszít.:) 
Sirius&Slowmo2 - avagy mo. leghíresebb gamercsapata, tehát pingvinharcosék.:) We <3 Minecraft! (Na és pont eddig terjed ki az angol tudásom;))
Jacksgap - mielőtt még Sophie kikaparja a szememet, hogy ezt a két cukorborsó fiúcskát kihagytam... íme itt vannak a brit ikrek.:P
HollywoodNewsAgency - kezeket fel, ki nem hallott még Szirmai Gergelyről? Igen az interneten eléggé elterjedt nevű filmkritikus urat is nagyon szeretem nézegetni. Vagyis nem őt, hanem a videóit.;) Félreértések végett. Khm... turbék, turbék.


4.)Melyik a kedvenc könyved-filmed? Miért?
Kedvenc könyvem talán George Orwell-től az "Állatfarm". Rengetegszer olvastam el, újra és újra, de soha nem tudtam megunni. A történetnek van tanító jellege és mellette olvasmányos. Tökéletes könyv!
Film terén sajnos bajban vagyok, mivel nem jut eszembe egy olyan se ami igazán a kedvencem lenne, talán az "Árnyak toszkán verőfényben" című műalkotás lenne az amire azt tudom mondani, hogy igen, ezt nagyon szeretem. De amúgy az "Éjfélkor Párizsban" című film is közel áll hozzám, hasonlóság a két filmben, hogy mindkettő írókról szól.;) Viszont azért mégis csak egy vagyok a sok közül így a kedvenc könyv-filmem, tehát az a mű melyet legjobban szeretek és könyv illetve film változatában is megjelent, na az jó kérdés.xd Komolyan a Harry Potter, az Éhezők Viadala illetve a Gyűrűk ura (igaz azt még könyvben nem olvastam :( ) vetekedik egymással. Elégedettek vagytok a válasszal?:/

5.)Van a neten olyan személy, akit jobban kedvelsz, mint egy a városodban/sulidban ismert embert?
Nem igazán értem a kérdést, de azt hiszem van, méghozzá Linu[sz] akinek jelen pillanatban nincs oldala. Na őt jobban szeretem, mint a hálátlan szomszédunkat.;)

6.)Szereted a vallás/kultúra témát? Ha igen, melyik a legszimpatikusabb kultúra/vallásod?
Kifejezetten szeretem. Vallásilag én amúgy (római)katolikus vagyok, ami ellen kiskoromban ahogy csak tehettem lázadtam. De most már egyre inkább szeretném megérteni. A legszimpatikusabb vallás nekem a buddhizmus, idén tanultunk róla abban a fránya iskolában, és tervezem, hogy még a nyáron kicsit utána nézek. Amúgy erről a kérdésről egyből a "Pí élete" c. film jutott eszembe... (Ami nekem amúgy nem tetszett, bár néhány rész kissé kimaradt belőle khm,khm... igen Sophie. Tudom ez a legrosszabb egy blogbejegyzésben amikor ilyen hülye titkos megnyilvánulások vannak..:/)
Kultúrák közül már régóta az indiánok érdekelnek. Számomra rendkívül érdekes ez a fajta élletmód, vallás( mert ugye nekik is megvolt a maguk hite). Illetve a különböző távol keleti kultúrák is kifejezetten érdekelnek.:)

7.)Kedveled a "SWAG"-os ruhákat, viselkedést? Miért/miért nem?
Ez a kérdés így nem igazán helyes, de azért értem mire célzol, és nem, nem kedvelem. Tömegcuccnak tartom, és nem értem, hogy az emberek miért nem tudnak a saját fejük után menni. Bár ez egy bizonyos szinten jó dolog, hisz különben nem jöhetne létre az én nagy álmom, vagyis, hogy világuralomra török! Ha mindenki menne a maga gondolatai után senki se követne engem. A sok marha bizonyos értelemben kedves kis műanyag játékfigura az élet terepasztalán. Még jó, hogy csak páran kaptunk csillámport és életre keltünk. Bár ez így nem teljes elmélet. Inkább mindenki kapott egy keveset, tőle függ, hogy gyenge e és eldobja, vagy erős és győz.
"A világon nincs jó és rossz. Egy dolog van, a hatalom, és azt a gyöngék nem tudják megszerezni."

 8.)Melyik volt a legeredetibb ötlet, ami a Te fejedből pattant ki?
Nem akarom elmondani, mivel ez egy kütyü, amit én szeretnék elkészíteni, és ha ide kiírom, még véletlenül egy un-kreatív tudósgyerek megtalálja és ellopja. De van ilyen, Sophie tanúsítja.

9.)Melyik az a zeneszám, ami mindig jobb kedvre/belátásra bír? Linkelj, max. 3 dalt!
Kapásból 3 szám eszembe jutott, de ezek nem felelnek meg teljes mértékben a ki írtaknak. Ugyanis nekem a jókedvem illetve jobb belátásom általában egy kis energia lökettől jön meg. (nem, nem iszok energia italt, nagyon nem bírom az édes műanyag ízét. Brrggh) Ettől a lökettől minden helyre áll a fejemben és teljesen felszabadít. Tehát a számok...(xd):
AC/DC: Big Gun

Sum41: Still Waiting

B.A.P: Power (már a címe jó nem?xd)
Ajánlom mind a három számot figyelmetekbe, ha valaki véletlen meghallgatná, kíváncsi lennék a visszajelzésekre.;)

10.)Ki az az ember akire legjobban felnézel? Miért?
Keresztanyám&nagynénim (ugyan az a személy) mivel hihetetlen jó sportoló volt, és bravúros dolgokat ért el az életben. Annak ellenére, hogy rokkant lett, és a szerelemben sem volt sikere.:( De a kitartása, szorgalma és tudása lehengerlő. Emellett ugye a szüleim akikkel akármennyit veszekszek mégis tisztelem őket és felnézek rájuk. (Ki nem?) 

Ez volt az utolsó kérdés. (brühühühü.) De még mindig nincs vége a kérdezgetős körbigyónak. (brühühüühüüüüü.) Ugyanis még tovább is kéne adnom 10 kedves delikvensnek, illetve fel kéne tennem a saját kérdéseimet. Na lássuk!

Tovább adom a díjat:
Sophie#Dena#Shadow/Lana#Linu[sz]#dolly#Kacsa#Zoe#Cherry#iPingvin( arról nem szól a fáma, hogy ne lehetne vissza adni;))#LaineBecca
Ha van valaki akinek van kedve kitölteni a kérdéssoromat, nyugodtan vigye!;)

Az én kérdéseim hozzátok:
1. Hány nyelven tudsz köszönni?(Gyengébbek kedvéért.) Hány nyelven tudod azt mondani, hogy Jó napot!,Szia! vagy ilyesmi?(A magyar már számít 1-nek;))
2. Kávé vagy tea vagy kakaó?
3. Szereted a szivárványt? Mikor és hol láttál legutoljára?
4. Melyik az a szám (max 4) ami számodra a leginspirálóbb?
5. Van olyan zenész aki számodra legenda?
6. Melyik volt életed legszörnyűbb filmje?
7. Van olyan film betétdal amit szívesen hallgatsz?
8. Kiskorod kedvenc animációs filmje?Volt amin sírtál?
9. Világmegváltó terved/ötleted?(Tuti volt..:P)
10. Szerinted kinek jutott elsőnek ilyen díjazód körbigyót indítani? Ki indította az elsőt? Te indítottál már?Indítanál?

Ennyi lenne. Szerintem életem legértelmetlenebb kérdéseit tettem fel, de hát már fáradt vagyok. Remélem azért valaki végig olvassa ezt az egészet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése