2013. július 9., kedd

#Kérdezős körbigyó v.2

Ismét kaptam 10 db édes kis kérdést, ezúttal Sophietól! Gyorsan, és remélem röviden válaszolok rájuk.:)
Random Jack, mert Sophieval szeretjük.:)
1.)Mi a kedvenc könyved? Van kedvenc íród?
A kedvencem- mint már írtam- George Orwelltől az Állatfarm című műalkotás. Viszont kedvenc írómnak Celia Rees-t jelölném, mivel az összes magyarra fordított könyvét olvastam -azt hiszem- és mindet imádtam!

2.)Ittál már alkoholt? Próbáltad már a cigit, vagy a drogot?
Igen ittam már, bár részegedésig nem. Se a cigit, se a drogot nem próbáltam, és nem is igazán tervezem, mivel a cigifüsttől fuldoklok.

3.)Hiszel a reinkarnációban?
Ezen még nem gondolkodtam, szóval utánanézek kicsit jobban, utána majd megvitatjuk.;) Amúgy egyenlőre szimpatikus elképzelésnek tűnik.

4.)Milyen nyelveket beszélsz/tanulsz?
Beszélem a magyart, de amúgy általában minden nyelvet csak írok, utálok beszélni. Amúgy tanulom a német nyelvet már vagy jó 4 éve. (Elvétve próbálok angolul illetve koreaiul is tanulgatni.)

5.)Kedvenc szám?
Mint megtudtam zeneszámra gondolsz. Fuh, ez olyan... nehéz kérdés, mivel nincs olyan szám amire azt tudom mondani, hogy kedvenc. Inkább olyan van, hogy jelenlegi leghallgatottabb, de akkor is... Wáh! Na jó nem bírom.. linkelek párat. Bocsi a kínlódásomért.

a) BTS(Bangtan Boys) - We Are Bulletproof pt.2 

b) Rap Monster&Suga&Jin (BTS tagok) - School of Tears

Ez a kettő a jelenlegi "kedvenc"-nek mondható, de amúgy még ide tartozik -csak lusta vagyok belinkelni- a B.A.P-től a Rain Sound illetve a Coffee Shop. Szinte az összes RHCP és Ac/Dc szám. Illetve Sum41-tól a Pieces (remélem jól írtam) és a Still Waiting.

6.)Kedvenc - bármilyen - márkád? Divatosan öltözködsz? Követed a divatot?
Ahogy látom leginkább a ruhamárkákról érdeklődsz, szóval ilyen szempontból a kedvenc márkám a Springfield. Nem hinném, hogy divatosan öltözködök, inkább stílusosan. Nem követem a divatot szinte egyáltalán.

7.)Szerelmes vagy most? Vagy tetszik valaki?
Nekem örök szerelmem a laptopom, Pumukli. De amúgy nem hinném,hogy per pillanat szerelmes lennék, de igen tetszik valaki.

8.)Jártál már külföldön? Ha igen, hol?
Igen, volt szerencsém többször is elhagyni Mo.-t. Voltam Horvátországban veled Sophie, aztán Angliában és Walesben az iskolával, Kanadában és Törökországban még kiskoromban, úgyhogy szinte semmire se emlékszek. Amúgy Belgiumban és Franciaországban, este, busszal és átutazóban. Bár egyszer megálltunk mindkét helyen egy-egy benzinkútnál. 

9.)Hány órát töltesz naponta a gépnél?
Fogalmam sincs, kb 4-5 órát.

10.)Mit gondolsz magadról? 10-es skálán hányasra értékeled magadat?
Én...enyhén hülyének érzem magam.  10/8,0000000000000000000000001 :S

Köszi a kérdéseket, most nem adom tovább a díjat bocsi.:P
Szépfiúk.xd


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése