2013. június 13., csütörtök

#Bakancslista

Eldöntöttem, hogy hozok egy "bakancs lista sorozatot". Azért sorozat, mert több részből áll, és azért áll több részből, mert én több szempont szerint osztottam szét.:P Ez van. Nos mára országokat hoztam, ahova muszáj eljutnom, vagy legalábbis nagyon-nagyon szeretnék (még egyszer.)

1. Kanada
Azon szerencsések közé tartozom, akik szűk 14 évükben egyszer már jártak Kanada gyönyörű tájain. Sajnos kicsi voltam még, így nem maradt meg annyi minden, így vissza szeretnék menni. Kétség kívül egyik kedvenc országom, hisz az indián kultúra, az a sok hegy, tó, és megannyi erdő, mind nagyon közel áll hozzám.:)

2.Dél-Korea (és Észak-Korea)
Különleges kultúra, különleges nyelv (amit mindenképp meg akarok tanulni.) Feltétlen el szeretnék jutni Dél-Koreába, Északra is, bár attól kicsit félek. Szeretném látni, hogy mégis milyen egy-egy nap ott, hisz rengeteg különbségről hallottam. Meg kell néznem ott pár dolgot és ha nagyon tetszik az se kizárt, hogy odaköltözzek. (Jól van Lou, álmodozz csak.. ><)

3. UK (Anglia)
Igaz itt is jártam már, de mégis. Vissza szeretnék menni. Annyival jobb köz érzetem volt ott. (Félre ne értsetek szeretem Mo.-t viszont az itteni emberektől undorom van. Tisztelet a kivételnek.) Szép hely, sok látni valóval, ha valaki véletlen oda kerülne,  NE CSAK LONDONT NÉZZÉTEK MEG! Komolyan. Oxford gyönyörű hely példának okáért, aztán csomó eldugott kis falu is van, melyek úgy néznek ki mint a Hobbit lakok, hihetetlen szépek. Aztán ott vannak azok a hosszú hajók, amikkel körbe lehet járni a teljes szigetet a sok csatornán keresztül.

4. Japán
Imádom a gasztronómiáját. A sushi-t gondolom nem kell bemutatnom senkinek, mindenki tudja miről van szó. De e mellet még a levesek, az édességek. Mind olyan különleges, más ízvilág. S miután előszeretettel sertepertélek a konyhában és tömöm a hasam mindenféle fura kajával. (Nagyon szeretem a fura kinézetű, fura ízű dolgokat.) Emellett a kultúra is érdekes, és a tájak is fantasztikusak.

Ezek mellet kissé eltörpülve, de szeretnék eljutni még Spanyolországba illetve Finn- és Svédországba is, és hogy, ne lógjak ki a sorból, talán még az USA-t is meglátogatnám.;)Persze ezek mellet tervezek még másfelé is utakat (ha lesz rájuk keretem...xd). Ti merre/hova szeretnétek utazni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése