2013. június 12., szerda

#VAKÁCIÓ

Miután a 'Vége' túlságosan többértelmű, így maradok a klasszikus vakáció van ember szövegnél. Hm, ez most kissé érthetetlenre sikeredet.. De a lényeg szerintem megvan: VÉGE A SULINAK! Ma volt az utolsó óránk, már csak az évzáró van. Jesszusom milyen jó ezt kimondani. Nyár van gyerekek. Tudom minden blogon ezt lehet most olvasni, de meg is értem. Mégis ki nem örül ennek? 
Ettől a számtól olyan jó kedvem van, egész nap dúdolgattam, -agyára is mentem vele sokaknak- pedig igazából nem is szeretem annyira ezt a bandát...:) Amúgy ma csináltam sajttortát, illetve dolgozok barátnőm szülinapi tortáján.(Holnap lesz.) Ha szépen készen lesznek akkor majd rakok fel róluk képet.:) Meg receptet is. Mondtam már, hogy nagyon szeretek sütögetni? Jó kedvem lesz tőle. De talán mégis egy srác tehet az egészről, pedig nem csinált túl sokat. Csak sétált. Az utcán. Én meg jöttem haza. Edzésről. Rám nézett és elmosolyodott, intett egyet. Lesokkoltam és halványan visszaintettem. Utána vigyorogtam. Nagyon vigyorogtam. Aztán még jobban....:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése