2013. június 1., szombat

#nyitás

Lehet, hogy kicsit durván fogalmaztam meg bemutatkozásomat, de a lényeg remélem mindenkinek lejött. Mesedélután következik, szóval mindenki helyezze magát kényelembe, tehát kezdjük is: 
Egy jó ideje nem tudtam belépni a cutenews-ba és az ftp se működött, aki nem lenne ezekben annyira jártas, annak röviden csak annyi, hogy egyáltalán nem tudtam szerkeszteni az előző oldalt (cold-coffee.fz). Utolsó bejegyzésemben meg is írtam, hogy mi van velem: elkapott a kpop láz, vagyis ázsiai pop zenét kezdtem el hallgatni. Nem nagyon rajongok a pop zenéért, de attól még meghallgatom, és a klippek nagyon megtetszettek, nem is tudom, hogy tudnám rendesen elmagyarázni, de megpróbálom. 
Szeretem hallgatni ezt a fajta zenét, nézni még jobban. Nagyon tetszik a koreai nyelv és a hangul írásjelek is. De azontúl nem tartom jó, és minőségi zenének, mindazonáltal elismerésem a drága idolok előtt akik ezt csinálják, mivel abnormális amit ott művelnek velük.
Nem értem az embereket, miért zavarja őket ha valaki kicsit más mint a többiek, teszem azt húzott szemű. Szóval mint láthattátok a dizin is egy szép koreai ember látható. Nagyon sokat vacilláltam, hogy mi legyen evvel, miután tudom, hogy ha ilyeneket kiteszek az erős látogatottság csökkentő. De végül arra a döntésre jutottam, hogy nem érdekel, hisz ez egy blog, és aki nem tud azon tovább lépni, hogy hogy néz ki az oldal, akkor az ne is nézze, hisz nem a külső hanem a belső a fontos. (Szép is lenne.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése