2013. június 8., szombat

#Nekem a Balaton...

Imádom a balatoni nyaralónkat, nehéz elmagyarázni, hogy mégis milyen hely ez, ezért nem is akarom nagyon részletezni. De az biztos, hogy nem átlagos... Hm Sophie te, hogy vagy vele? Igen, ezzel a drága nőszeméllyel személyesen is ismerjük egymást, miután khm, fogjuk rá szomszédok vagyunk.:) Ma az egész napot szinte együtt töltöttük, voltunk fagyizni, napoztunk (ahol sikeresen leégtem, vagyis kicsit megpirkantam xd én szerencsétlen röhejesen nézek ki), neteztünk és vettünk illetve befaltunk pár csomag Cheetos-t. Imádom, fogalmam sincs miért, hisz világ életemben nem igazán bírtam a chipset, de ez... hát nem tudom, lehet, hogy Jongup oppának van egy kevésnyi köze hozzá...(aki érti, érti, aki nem, nem)Tervezem, hogy csinálok egy képet amikor a bicepszemre és a hasamra ragasztok pár zacskó(t) (Cheetost persze). Szerintem egész vicces lenne. 
Nemrégiben elolvastam egy könyvet, Gyönyörű sorscsapás a címe. Nekem nagyon tetszett, olyan aranyos történet. Ha minden igaz, akkor a közeljövőben hozok róla egy kis ajánlót/kritikát. Vagy nem tudom, lehet inkább összeállítok egy TOP 10 könyv listát, ami persze az én ízlésem szerint lesz kialakítva... Fogadjátok sok szeretettel. 
-wow-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése