2013. június 9., vasárnap

#Szülők-.-

Ti hogy álltok a szüleitekkel? Nekem néha nagyon elegem van belőlük. Folyamatosan bajuk van velem, mostanában a legkisebb dolgon is felkapják a vizet. Eddig ilyen nem volt, vagy nem tudom, nem vettem észre...talán.
Néma gyereknek, anyja se érti a szavát, vagyis néma szülőnek, gyermeke sem érti a szavát. Komolyan ez megy most. Nem pakoltam össze a cuccom és nem töltöttem velük az időmet. Nagy cucc... Igazából az egész tiszta ellentét, mert mégis mit gondolnak, én élvezem amikor egy asztalnál sörözgetve hajókról beszélgetnek, miközben engem egyáltalán nem izgat a dolog. Vagy honnan tudjam, hogy össze kéne pakolnom a bőröndöm, ha egyszer nem szólnak, hogy "Hé köcsög pakójá' má' be!" Aztán az úton hallgathatom, hogy mennyire szörnyű kölyök vagyok, öcsém meg mennyire jó és tökéletes gyerek. Pedig a felét se tudják. Arghh...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése