2013. június 7., péntek

#Barca vs. Real

Megéltük 7. osztálykirándulásomat is... Az Őrségben voltunk, egy eléggé nyitott kis helyen, s mivel folyamatosan esett, így alig tudtunk kimozdulni a szobáinkból. Megvolt a különcködés, szinte egyáltalán nem vegyült az osztály, konkrétan a mi szobánkba csak a tesi tanár úr(!) járt be kártyázni meg röhögni.( Eléggé jóba vagyunk vele, és tök fiatal ő is, meg az ofőnk is.) Bár ez így nem igaz hisz utolsó este két fiú is átjött, majd szinte nálunk is aludtak. Ez az egyetlen emlékezetes dolog az egészből, így gondoltam leírom nektek is...Szóval az egész azzal kezdődött, hogy még év elején fogadtam egy sráccal, aminek az lett a végeredménye, hogy az osztálykiránduláson nekem reálos pólóban kellett aludnom, neki pedig barcasba (amit szívből gyűlöl amúgy...) Ez meg is történt, majd idő ugrás és épp utolsó vacsoránkat fogyasztjuk, szembe velem ennek a srácnak a haverja, hát enyhén meresztette a szemeit az én szép fekete trikómra (pedig szerintem deszka vagyok...) Mikor rászóltam paradicsom feje lett majd az egész csapat rajta röhögött...haha. Éljen a kezdeti perverzitás! Ekkor beszéltük meg, hogy páran átmegyünk majd hozzájuk. Hát.. némi csavarodás és időugrás után ott tartunk, hogy lecseszett az ofő, hogy mit keresünk mi kint, és miért nem alszunk, majd eltorlaszolta -az ofő- a fiú szoba ajtaját cserepes muskátlikkal. Megjegyzem, utolsó nap, kicsit becsíptek a tanárok. Majd következő felszólítás után kivitt minket a sötét rétre, hajnali egykor, és kitalálta, hogy fussunk... Mi meg ovisokhoz híven elkezdtünk fogócskázni. Erre az ofő hisztérikus röhögő görcsöt kapott.... hát oké.:) Na és végül itt kezdődik az a rész amit el szerettem volna ténylegesen mondani, tehát a srác meg a haverja végül átjött hozzánk, ami  azért volt jó, mert egy nyolc személyes szobáról volt szó, ahol hat személy már aludt. Befeküdtek mellénk és barátnőmhöz a srác haverja így enyhén odasimult meg elkezdte fogdosni a seggét, mindezt előttünk. Mi meg ott szakadtunk meg a röhögéstől (amúgy ezzel a sráccal nagyon jó barátok vagyunk és tényleg az öcsémként kezelem ő meg úgy kb mint egy nővért.) Hajnali háromkor pedig elkezdtek páran ébredezni, na azt megmagyarázni, hogy miért szuszog ott békésen, ölelkezve, az a kettő... áh nagy volt. Nem tudom ezek olyan érdekesebbé teszik ezeket a kirándulásokat. Ja és ami még fontos, hogy barátnőmet eddig erősen leszarta az a srác aki tapizta, és reggel is teljesen közömbös volt vele... Szóval nem értem, hogy miért hagyta magát, én tutira lekevertem volna neki egyet....Talán kettőt.;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése